پینه دستان

پینه دستان


به گزارش ایلنا،  «سید تقی نوربخش» در این دیدار به معرفی سازمان تامین اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: تامین اجتماعی بیش از ۴۰ میلیون از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و سیستم بیمه‌ای آن بر اساس مزایای تعریف شده (DB) است.

وی به مقوله سرمایه گذاری در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی دارای ۹ شرکت هلدینگ در زمینه‌های مختلف از جمله گاز، پتروشیمی، سیمان و دارو است.

نوربخش افزود: ۴۰ درصد از نیاز دارویی کشور توسط سازمان تامین اجتماعی تولید می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این سازمان با بیش از ۴۰ هزار مرکز درمانی خصوصی، دانشگاهی و دولتی در کشور طرف قرار داد است.

نوربخش گفت: تاسیس سازمان تامین اجتماعی به ۶۰ سال پیش باز می‌گردد و هم اکنون این سازمان، بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای کشور و دومین ارائه کننده خدمات به بیمه شدگان است.

در ادامه، قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی، سازمان عمومی و غیردولتی است که از برخی مزیت‌های دولت و بخش خصوصی بهره‌مند است.

رضا راعی افزود: اگر دولت قصد انجام و پیاده سازی طرحی را برای اشخاص و یادگیری گروههای خاصی داشته باشد، شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک بخش خصوصی در اولویت انجام آن پروژه هستند.

وی اظهار داشت: از نظر ارائه خدمات بیمه‌ای در کشور سازمان تامین اجتماعی در رتبه اول است و از منظر درمان، اولین خریدار خدمات درمانی و دومین ارائه کننده خدمات درمانی به نیمی از جمعیت کشور هستیم.

راعی افزود: بیش از ۳۵۰ مرکز درمانی و ۸۰ بیمارستان در مالکیت سازمان تامین اجتماعی است که به بیمه شدگان خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کنند.

وی در ادامه به معرفی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) پرداخت و هلدینگ‌های نفت و گاز و پتروشیمی را تشریح کرد.

راعی افزود: ۳۵ درصد از پالایشگاه بندر عباس که بزرگ‌ترین پالایشگاه ایران است در اختیار سازمان تامین اجتماعی است و ۵۰ درصد از پالایشگاه لاوان که موقعیتی منحصر به فرد در خلیج فارس دارد نیز در اختیار این سازمان است.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس که بزرگ‌ترین پالایشگاه ایران خواهد بود نیز در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است که سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

راعی افزود: دارو پخش و هجرت؛ دو شرکت توزیع کننده دارو هستند که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

وی همچنین از مالکیت صد درصدی شرکت رایتل خبر داد و افزود: صد درصد سهام بانک رفاه، ۱۴ درصد ازسهام بانک تجارت، ۱۴ درصد از سهام بانک ملت و ۹ درصد از بانک کارآفرین در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

راعی عنوان کرد: بزرگ‌ترین کارخانه سیمان ایران نیز متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه صد درصد شرکت ریلی رجا متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: در حوزه توریسم و هتل داری، مالکیت صد درصدی مجموعه هتل‌های هما در اختیار سازمان تامین اجتماعی است و برنامه‌های جدیدی در خصوص تاسیس هتل‌های جدید در سراسر کشور را در دستور کار داریم.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به پروژه گازی جزیره کیش گفت: سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفته در صنایع بالادستی نفت و گاز مشارکت پررنگ تری داشته باشد.

نجات امینی افزود: قصد ما ایجاد یک کنسرسیوم بین المللی برای تضمین دسترسی به تکنولوژی روز است. در میدان گازی کیش، فاز یک به مرحله بهره برداری رسیده و وزارت نفت قصد پیاده سازی فاز دو و سه را دارد که در این خصوص با وزارت نفت همکاری داریم.

قائم مقام ارشد توسعه تجاری شرکت فرانسوی prezioso در این دیدار از توضیحات کامل ارائه شده از سوی دکتر نوربخش و دکتر راعی تشکر کرد و گفت: آمادگی کامل در زمینه سرمایه گذاری در زمینه‌های مورد نظر شما را داریم.

ژان لویی چاسان افزود: تمام تلاش ما برای تسهیل سرمایه گذاری در ایران و همکاری نزدیک و پویا با سازمان تامین اجتماعی است.

وی گفت: به دور از هر گونه اغراق و بزرگنمایی باید اذعان کنم که هم اکنون کشور ایران یک بازار بسیار قوی و بزرگ در منطقه و حتی در سراسر جهان است.

لویی چاسان گفت: حقیقتا تحریم‌های سنگین فشار بسیار زیادی بر اقتصاد ایران تحمیل کرده بود، البته با این حال من شاهد پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به گذشته هستم.

وی افزود: ایران هم اکنون دارای مهندسان مجرب و صنایع منحصر به فرد خود است. ایران در طول سال‌های تحریم روی پای خود ایستاد و خود را ارتقاء داده است ما به عنوان شرکتی که در زمینه سرمایه گذاری نفت و گاز و تاسیس سکوهای نفتی در خشکی و آب فعالیت دارد، تمایل خود را نسبت به همکاری با ایران اعلام می‌کنیم.

سرپرست هئیت فرانسوی گفت: اولویت ما آموزش و به کارگیری نیروهای بومی است تجربه اقداماتی در این زمینه را در کشورهای مختلفی همچون آنگولا، آفریقای جنوبی و موزامبیک داریم. از نظر سرمایه گذاری نیز تمایل به آوردن سرمایه و سرمایه گذاری در ایران را داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 / 11 / 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com